Desatero zmrzlináře

1. Upoutání pozornosti

Zmrzlina musí být vytvarovaná, hladká, našlehané a jemné konzistence.

 

2. Chuť

Zmrzlina musí být jemná, lehce rozpustná na jazyku a osvěžující.

 

3. Nedostatky

Pozor na krystalky ledu, trhliny a vzduchové bubliny ve zmrzlině.

 

4. Poctivost

Zmrzlina má mít vždy svoji správnou míru, možnost na požádání zkontrolovat váhu.

 

5. Srozumitelnost

Druh, porce, doplňky apod.

 

6. Hygiena prodeje

Zákazníci vnímají, co je a není hygienické – používejte rukavice, kleště atd.

 

7. Čisté prostředí

Prodejní místo by mělo být čisté, upravené a přehledně zorganizované.

 

8. Poctivá příprava

Dodržování osvědčených postupů přípravy zmrzliny se vám vyplatí.

 

9. Optimismus prodává

Prodávající by měl být vždy náležitě upraven, pozitivní a s úsměvem.

 

10. Dobrá zkušenost

Každý zákazník, který má dobrou zkušenost, se vám stále vrací.